torsdag den 31. maj 2012

The allotment gardens

Gik en tur idag efter at være druknet i dårlig samvittighed, fordi jeg ikke har lavet synderligt meget på min nye eksamensopgave... Så jeg luftede lige mig selv og det gamle canon

Her er resultatet:
De følgende to blev taget over 1/4 sekund mens kameraet hang over min skulder. Synes der kom et par spændende billeder ud af det.










Andre gode nyheder: Jeg skal være instruktor for de nye kandidatstuderende i den sidste uge i August! Fik det lige at vide idag, så det er vildt fedt! Det bliver bare godt!

Og lige en masse tanker til min familie i Horsens; i klare det SÅ flot! Keep it going, det bliver kun bedre herfra;-) Elsker jer!

-------------------
Went for a walk in the allotment gardens this evening after drowning in bad conscience about not having done that much on my new exam assignment... Well, I just had to get out a little.  The posted pictures are the result!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar