søndag den 20. maj 2012

Harder than you think

Søndag - Schmøndag!

Har arbejdet, løbet og taget en lur i  dag! Billederne er faktisk fra torsdag, men min lightroom har været lidt skør og langsom, så de kommer først i dag.

Printning af PR opgave fejres med et glas vin kl. 23. torsdag aften.


Bromand gav mig denne taske som er et mega godt suplement til min anden 'skoletaske'. Tanks bro!


Og så vil jeg da lige blære mig lidt og sige at jeg har løbet tre gange denne uge og været i fitness én gang. Mission 'slank-til-Northside-festival' er igangsat! GO!


Men undervejs har jeg stadig to ugeeksamener tilbage. Den næste bliver udleveret i morgen. Shjiiit. Men det går nu nok. Som det plejer...

Sidder lige på sofaen og slapper af. Og det var da utroligt så meget skod tv der kan blive sendt på de få kanaler jeg har. Nogle gange savner jeg virkelig den store pakke hehe. Især om søndagen!

nat nat fra Århus!


---------------------
Friday was the dayI turned in my first exam assignment for this years' finals. The next will be given to us tomorrow and we have a week to finish it.

The pictures were taken thursday, but couldn't post them until today because my lightroom has been acting crazy.

The bag was given to me by my brother who got it for only 40DKK. I love it!

Gotta get some sleep,

 nighty nighty folks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar