tirsdag den 1. maj 2012

Emotionless

hmm det her kommer til at lyde mærkeligt...
Men jeg savner at mærke de stærke følelser man som menneske har adgang til... Kort sagt og ganske simpelt.

Jeg tenderer til at flyde på en jævn strøm af middelmådigt humør på alle områder. Jeg er glad, men ikke ovenud. Jeg kan vågne lidt sur, men ikke rasende. Jeg oplever skuffelse, men ikke sorg eller larmende tristhed. Ingen forelskelse, intet had, ingen skrig, ingen gråd... Men bare et overforbrug af 'det går nok', 'ja ja' og 'så'n er det'... Det er vel også fint nok når tingene kører sådan, men det er simpelthen for kedeligt.

Jeg savner noget der kan rive mig med, få mig til at springe af glæde eller skrige af vrede. Men i stedet er jeg bare sådan jævnt 'alting', og det er virkelig ubehageligt. Jeg er en føler, en tænker, én der tager og mærker på ting, og så er det altså lidt rædselslagende ikke at mærke særlig meget.

Det eneste der i skrivende stund falder mig ind er savn til alle disse ting. Og det er jo også en slags følelse, så jeg modsiger jo sådan set mig selv en smule ved at påstå en vis følelsesløshed.

Anyhow, jeg trænger til noget der rusker op i mig!

Indtil da vil jeg nyde morgendagen med en PR opgave, middag med Kasper på Ministeriet, kapsejlads på torsdag, børnefødselsdag på fredag og derefter festival i hjembyen.

Det er vel også 'fint nok'.... nej, det er et FREMRAGENDE program, som forhåbentligt kan vække noget højtråbende og dundrende følelsespræget i mig. Lad os da håbe det hehe..



My brain right now:




------------------------------------------
So, this is probably gonna sound pretty weird. 
But I feel kinda numb these days; I'm not really happy, but I'm not really sad. I'm not in love, but I don't detest anyone/ anything either. I don't feel sorrow, fear, anger or anything... I just seem to be floating on a wave of mediocre on the 'feeling'-scale. And that freaks me out, 'cause I'm used to feeling everything.

I can't stand it. Somebody shake me up a bit!

Or maybe it's just due to the lack of exciting things happening and the pester of too much school work and too little time... I dunno. I just need an adventure, I think... I hope!

Well, to all you other thinkers and adventurers out there, have a great tuesday night. And let me know If there's something excieting lurking around your corner. I might just join you!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar