fredag den 11. maj 2012

A hard run

Hmm det har sgu aldrig været så svært for mig at få et 'job'. Eller job og job det er så meget sagt. En praktikplads så. Jeg fik endnu et nej igår, og jeg er så småt ved at give op. Jeg ved jeg ikke skriveerfaring fra nogle forrige jobs, men det er da ikke ensbetydende med at jeg ikke besidder evnen. Hvad skulle jeg ellers lave på en kandidatuddannelse hvor man stort set ikke laver andet. Desuden skal der jo være nogen der vil give mig den slags erfaring for at man kan starte et sted.
Jeg føler lidt de smider guld på gaden (citat: Ida) for jeg kan jo godt...

Jeg havde aldrig troet at man sku få at vide at man var FOR kreativ... Kan man være det? Åbenbart i erhvervslivet. Men nå, lidt modgang skulle man jo opleve før eller siden og det er vel fint det kommer nu.

Jeg sender en max 2 ansøgninger til hvis jeg finder noget der siger mig noget. Hvis ikke, så venter jeg til efter jul, tager to valgfag og finder et MEGET studierelevant sidejob.

I aften holder jeg pause fra min PR opgave med Anette og Nat. Der skal simpelthen være nogle aftener fri ellers drukner jeg.

Imorgen hedder det mors fødselsdag, og BSB koncert om aftenen hehe. Det bliver en goooood dag!



 --------------------------------
Yesterday I got my second rejection for my internship application. I was quite sad to hear that they did not want me, 'cause I felt like I would fit perfectly in their company. Well well, I'll have to move on, keep on looking, or go to plan B..

Tomorrow its my mom's birthday and I'm looking so much forward to celebrating her. And after that I'll be enjoying a night out with the girls in the company of backstreet boys hehe.

Its gonna be gooooood;-)


1 kommentar:

  1. Jeg synes altså ikke at det er iorden, at de laver svaret vente så længe på sig og bliver det et nej., Og for kreativ? de ved ikke hvad de går glip af.

    SvarSlet