mandag den 23. april 2012

'Ordinary things from a different perspective'

er hvad min nye billedserie i Commerciel Magazine hedder. Jeg har været på gaden med både en 50mm og en standard 18-55mm objektiv og udfaldet bliver vist i magasinets Maj-udgave. Jeg er er SLEMT begejstret for resultatet og vores dygtige grafiker, Thereses måde at arbejde på!

Jeg har det endelige resultat allerede nu, men indtil videre må I nøjes med en teaser:





Drøm, tænk, udforsk, og drej så det hele en lille smule....

Det gør jeg

-----------------------------

'Ordinary things from a different perspective' is the name of a new series of photos published in May's edition of Commerciel Magazine. I was allowed to shoot a series in my own style, and what you see above is a pre-taste of what is coming.


Dream, think, explore and then twist everything a little.

That's what I do

Ingen kommentarer:

Send en kommentar