tirsdag den 10. juli 2012

I'm bad!

UNDSKYYYYYLD! Ja jeg holder i den grad ferie kan man sige. Fra det hele. Åbenbart også fra bloggen... Sorry, men jeg har været i både Aalborg, Tyskland og Herning i løbet af sidste uge, så der var nok at se til... Det har stadig ikke ladet sig gøre at finde en nem blogger-app der muliggøre billedposting på android telefoner, så det er svært at være blogger på farten uden computer synes jeg....

Men nå, jeg vil bare sige at der forhåbentligt kommer til at ske lidt mere nu hvor jeg kun har mit arbejde at se til og ingen tidskrævende lektier!

I forrige uge tog jeg billeder af et dejligt søskendepar og resultatet kommer op på min tmblr hurtigst muligt!

Indtil videre må i lige høre min nye yndlings rap med Troo.l.s, Orgi-E og Jooks:


Den hedder 'Rolig, Rolig' og er helt perfekt her til sommer.

Hyg jer!


-----------------------

I'm sorry about the very sloooow update but I've been quite busy traveling around the country the last week. It's been a rough but amazingly fun ride. And now.... I'm only focusing on my work, so I bet there'll be time for more posts during the next three weeks.

For now, you can spend time listening to my new favorite song from the video posted above.

Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar