søndag den 15. juli 2012

The Recipe

Opskriften på sommer lige nu for mig er sol, altan og denne sang:


Hvi I ikke har hørt den endnu er det en KÆMPE fejl... Så gør lige jer selv en tjeneste. Den er så behagelig og jeg kan høre den hele dagen, i stuen, på cyklen, i bussen... Ja - konstant.

Udover Skejby arbejde har jeg i dag arbejdet på KB-Marketings hjemmeside med korrekturlæsning. Derudover skal jeg snarligt forfatte en pressemeddelelser med endnu fortroligt indhold:-) Jeg skal nok linke til hjemmesiden når den er 100% færdig, så I kan se hvad mit studiejob egentlig går ud på.

Kigger lidt nemt tøj til festival... Ja, jeg ved jeg har en armyjakke, men jeg kan da ikke stå for denne her overhovedet! Med metalørns-rygmærke. Blir' det federe... nææh næh!








Alt er fundet på topshop.com... betragt det gerne som en ønskeliste til min fødselsdag;-) Så er jeg i hvert fald festivalklar!

Godnat!


-------------------

My definition of a nice summerday is sunshine on the balcony and the posted sog from Kendrick Lamar. I can literally listen to it all day!

I've been working on some stuff for the new website for KB-Marketing. We are working on getting the site ready for next week at the latest. I'm rellay excited about this job! Can't wait to do more!

I've been looking at some festival items. It's all about being as simple as possible on a trip like that. So leggins/jeans, a loose top and a nice jacket!

Gotta go to bed

Nighty night!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar