mandag den 23. juli 2012

Surely, I've been good

Har I liiiige set vejrudsigten for den næste uge hva!? Man kan vist tydeligt se at jeg har været en fornuftig pige det seneste år! Jeg har ret mange aftaler den kommende uge, og imorgen kommer min familie for at fejre mine 25 år. Jeg synes nu det er et ret skarpt hjørne at runde, og det gør lidt ondt i mit ung-pige hjerte at jeg efter i morgen er nærmere 30 end på de 20:-(

Mon ikk jeg overlever?

I dag skal jeg først møde kl. 13 da jeg har aftenbibvagt. I morgen skal jeg så møde kl. 7-13 så det er lige til at overskue. Laver en koldhævningsdej til boller nu her så den er klar til når mor kommer i morgen. Håber på vi kan komme til at sidde udenfor.

Lørdag ska vi jo have stor fest. og jeg kan stadig ikke finde ud af hvad jeg skal have på. Det bliver jo holdt i fars værksted, så det er nok ikke nødvendigt at komme i det største skrud. Men jeg har et par sorte muligheder.

Har lige set denne tatovering på Lisas blog. Synes fjeren er helt vidunderlig!

Vil gerne kunne oploade alle billeder fra instagram, men har stadig ikk styr på hvordan man laver sådan en smart insta-collage... Hmmm..

Gotta go!

-------------------
Wow apparantly I've been a good girl this year. The weather is gonna be amazing this week. I bet its all because of me:-)
Tomorrow I'll be 25... That means I'm closer to 30 than to 20.That scares me a lot!
Starting the prep work today already, so I gotta go make some buns and buy some fruit for my guests.
Have a nice summer day!

Btw. Take a look at the tattoo on the girl. I love that featherlooking ink!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar