torsdag den 12. juli 2012

Sometimes...

Nogle gange skal man bare være der... Man behøver ikke altid sige så meget, bare man er der, lytter og støtter. En god ven havde brug for mig i dag. Jeg håber jeg hjalp ham lidt på vej bare ved at være hos ham.  Han gik dog også derfra med et smil på læben... Så mon ikk' lidt venskabelig støtte og kærlighed har hjulpet en smule.


Jeg savner min familie helt vildt... Jeg ved der ikke er så langt hjem, men jeg nyder bare når jeg har dem omkring mig.

En roadtrip med far og et kort besøg hos mor i sidste uge hjalp en del. Men jeg synes dog stadig ind i mellem der er langt fra Aarhus til både Ejstrupholm og Horsens ind imellem. Især når man skal sørge for at komme frem og tilbage samme dag fordi man skal op kl. 5.30 dagen efter. Puha, skejby, du slår mig nærmest ihjel...

Her er et par skønne billeder af Helle og Lars som jeg tog for lidt tid siden. De har dog fået et lille' old polar' og 'B/W' filter indover for at gøre dem lidt old-school. Elsker jo det look.

Ellers håber jeg i nyder sommerregnen så meget som jeg selv forsøger...







-------------------

Sometimes a friend just need a shoulder, an ear and a friendly smile... One of my best friends needed exactly that today. I hope I've helped him just by being there, listening and supporting him. Sometimes nothing else is needed. Just that... Anyway, I felt I left him with a smile on his face, so I hope he felt a bit better at the end of the day.

These are a couple of pictures I've taken of my friend and her brother. I've added an 'old polar' filter for an oldschool look, and I quite like it.

Are you enjoying the summer rain as much as I'm trying to..?

1 kommentar:

  1. Jeg synes heller ikke det er nemt at undvære dig i så lang tid af gangen! Men tænker på dig

    SvarSlet