mandag den 11. januar 2010

beautiful chanel tats - and the rockin' keeps on rollin'

Som flere bloggere allerede har nævnt, brugte Kar Lagerfeldt fake tattoos under sit seneste modeshow. De bliver snart langeret i forskellige butikker til ca. 49 pund pr. stk. Her er nogle af dem:



Jeg er personligt helt vild med dem til højre i dette billede





De er ret rockede og grunge agtige, hvorfor jeg selvfølgelig godt kan lide dem... Sjovt at det rockede look kan blive ved med at komme frem på catwalken.

Idag har jeg haft min sidste 12-timers eksamen i Wissenschaftsrhetorik. Det gik ikke helt efter planen, da jeg brugte meget længere på produktteksten end jeg havde regnet med.
Men det var den sidste, og nu vil jeg se en film. Har hentet filmen om Don Juan Demarco med Johnny Depp. Jeg har nemlig aldrig set den..

Hm jeg håber godt nok jeg kan få taget en masse billeder de næste par dage. Der er nemlig to uger til min næste eksamen, som er mundtlig. Det er et forsvar af en opgave, men det går nok. Det er nemlig på Engelsk, så det er dejligt.

Faldt forresten over noget sjovt på hm.com. De er begyndt at publicere reklamer med bodychains som jeg lavede et indlæg om for laaaang tid siden.


Synes faktisk denne her er ret fed. Men måske skal jeg nøjes med at gå med min egen igen til sommer.

Hyg jer

Ingen kommentarer:

Send en kommentar