onsdag den 27. januar 2010

hmm maybe I've lost some weight???

I fredags da jeg skulle mødes med tøserne var der sgu 4 af dem der spurgte om jeg havde tabt mig. Jeg har jo ingen vægt så jeg har faktisk ingen ide om det...

Jeg har dog ændret lidt i mine vaner... Når jeg har været nede og træne (step eller andet) så har jeg ikke engang lyst til en kæmpe stor aftensmad når jeg kommer hjem. Jeg har lyst til noget frisk frugt eller juice eller noget. Derfor er jeg begyndt at lave smoothies når jeg har været i fitness..

Jeg blender dem altid med is eller frosne bær, da jeg ikke kan lide dem lunkne.

I den jeg har fået til aften er der bærsymfoni (med blåbær, hindbær, skovbær osv.), 1 frossen banan, ½ grape, 1 æble og lidt vand. Den er meget god, og bananen gør den ret sød, så man behøver ikke tilsætte noget. Mmmmmums.



in the making







yndlings accesorie: Sølvhalskæder og masser af dem!



årets første buket til lejligheden


Her til aften har jeg bare været til step, syet forhæng til min tøjreol og tegnet lidt.
De sidste dage har været ren afslapning næsten... Er fuldstændig bumbet efter denne eksamensperiode. Så lige nu chiller jeg til 'the good wife' og regner med at tjekke noget musik ud bagefter... Stille og roligt.

Imorgen skal jeg til Horsens og besøge Mette. Vi tager nok ned og ser håndbold på Hekken, men det skal også bare være en rolig aften, da min konto vidst ikke tillader andet hehe..

Hygge derude

1 kommentar:

  1. Ej den ser lækker ud den smoothie! Mums.
    Fin blog du har - kig forbi min hvis du har lyst:)

    SvarSlet