tirsdag den 5. januar 2010

hjemmehygge og træthed








Denne helt perfekte blazer havde jeg på nytårsaften og jeg har en fornemmelse af at jeg kommer til at bruge den rigtig meget. Den er faconsyet og har det perfekte længde!



Har prøvet at finde et billede af mig og min kæreste, hor det er lykkedes os begge to at se nogenlunde fornuftige ud i hovedet... Men det kunne jeg ikke. Så jeg var nødt til at gå på kompromis med mig selv, og valgte at lægge det billede ud, hvor nick er pæn, og hvor jeg selv ser direkte dum ud. Mener jeg er ved at sige til ham at han ska kigge ind i kameraet... Kæft hvor er jeg glad for ham!


I aften har jeg lavet kartoffelsuppe med hakket ruccola salat som pynt, drukket smoothies, læst op til tysk eksamen, og fået mig en lur fra 19-20.30.. rigtig hyggeligt. Er dog mega træt efter arbejde idag, så jeg tager et bad og hopper i seng nu.





Nat nat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar