lørdag den 2. januar 2010

new years' eve and a bottle of jack

Rigtig rigtig fed nytårsaften! Det hele begyndte med madlavning á la Rikke, Mette og Mia og det gik ovarraskende godt! Alle kunne li' maden, og bagefter tog vi hul på de lidt hårdere sager. Puha der blev drukket mange flasker sprut og en god håndfuld lækre strawberry daiquiries! Mums..

Nytårstøjet var dog lidt mislykkedes, da jeg overhovedet ikke kunne finde nogle af de ting jeg havde udset mig i h&m. Det var en rigtig dårlig butik de havde i den pågældende by, så jeg var virkelig skuffet da jeg kun kom hjem med et par strømpebukser og en top... ingen kjole!

Men jeg løste det ved at tage en nederdel på i stedet, selvom det slet ikk var lige så festligt som det andet jeg havde tænkt mig.

Men aftenen var en succes og vi havde da også fuldt hus. Det tog så også 3½ time og rydde op efter folk dagen efter. Sidste mand gik kl. 9.20 om morgenen, og derfor stod jeg først op igen kl. 16 hehe.

palliettop og stømpebukser fra h&m, nederdel - vintage, blazer fra mesage



Et mindre appelsinfrit billede af mig under løjerne

Imorgen tager jeg tilbage til Århus for at købe ny computer og for at komme til Comedy showet på entré scenen. Det glæder jeg mig mega meget til!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar