tirsdag den 19. oktober 2010

A load of cash!

Hej mor, du skal ikke bekymre dig for mig lige nu... Jeg har fået varme/vandpenge tilbage fra den gamle lejlighed. Der var et overskud på forbrugskontoen i mit favør, så jeg lever lidt endnu;-)

Uventede penge er nu skønne, så nu skal der betales lidt af det jeg ikke har fået ordnet endnu.

Overskuddet sættes til side til rejsen... Og så har jeg tilladt mig at bruge 300kr på mig selv idag. Damn det er lang tid siden!


199 på denne i h&m - den er en smule gennemsigtig hvilket jeg godt kan lide. Jeg har virkelig manglet en stor men pæn skjorte til liiiige at slynge på når jeg skulle noget.



Og disse mørke gråmelerede h&m sweatpants, der skal bruges til de sorte ankelhøje støvler og en fed tee! Har dem på liiige nu hehe

Eller intet nyt fra vestfronten...




GB: Today I got money back from the heatbill of the old apartment, so I was so kind to spend a bit of cash on myself today. Not much, but still.
I bought a shirt and a pair of amazingly comfortable sweatpant, both from h&m.

Otherwise, I've not experienced anything in aprticular since yesterday.

I'm off to bed. Nighty nighty then

Ingen kommentarer:

Send en kommentar