tirsdag den 5. oktober 2010

Thomas Madvig in Århus

Et par billeder fra eventet i fredags hvor den stadig hotte dj Thomas Madvig stod bag mixerpulten





I weekenden var jeg i Kbh med pigerne fra gym, hvilket selvfølgelig var en super god oplevelse! Det er det altid med de tøser.
Vi var på Christiansborg og tjekke Rikkes kontor ud (ja hun har kontor på borgen!!!), på Christiania og selvfølgelig i byen lørdag aften.

Lørdag eftermiddag var der også tid til lidt shopping. Jeg faldt kun over billige ting, da budgettet jo skal holdes nu når jeg skal spare. Det er dog væltet en smule, men det er ikke pga. mine københavnske køb.


De nye jeans er købt i Urban Outfitters på udsalg til 108 kr, og de sidder perfekt!

Støvlerne er købt hos Jette Riis TIL KUN 299.95
Imorgen kommer nick, og jeg har lovet at lave mad. Glæder mig sgu til at se ham!
Nu vil jeg hygge med et par dårlige tv-serier







GB: Just wanted to post some pics from the event at Zenza last friday. In total I ended up with about 30 pics. That's ok considering the small amount of people attending...
This weekend I was in Cph with the girls from high school, and as we all suspected, it was a huge success!
Tomorrow Nick is coming and I promised to make him dinner. Soo looking forward to seeing him.
Enjoy your tuesday evening

Ingen kommentarer:

Send en kommentar