torsdag den 30. september 2010

Bragging

Jeg har fået blomster af min dejlige kæreste hehe... det var meningen at han sku komme hjem fra arbejde midt om natten. Men til min store overraskelse havde han tage 6 timer før fri, for at overraske mig hjemme ved min mors, med en buket roser. Det var helt uventet, men det er jo også de bedste blomster man kan få... Altså de uventede. Dejligt!


Nå, men i aften er der Thomas Madvig event på Zenza. Så endnu en gang bliver det en nat med minimal søvn, men masser af fotografering.
De foreslog at jeg tog s/h billeder i aften, hvilket jeg er mega glad for, da det røde lys dernede var begyndt at irritere mig lidt. dvs. en masse blitz så der kommer stor kontrast i billederne, og fokus på de lidt skæve ting på stedet.
Noget  á la dette:




Det vil der komme fotos af senere på ugen. Hav en skøn lille-fredag aften hehe



GB: Last night my boyfriend surprised me with red roses when he came home from work 6 hours before I expected him to. I was totally loving it. When I asked him what the occasion was, he just said: 'just 'cause I love ya' hehe. Sweetness...

Tonight I'm shooting b/w pics at an event at Zenza again. Thomas Madvig a notorious danish dj is playing there and the organizers want me to take a couple of shots of him and the guest... This time it's for 3 hours, and I'm a bit sad that I'm not being paid in money, but that's the way it is in the beginning.

Well, enjoy your thursday night

I'm gonna take a humongus nap


Ingen kommentarer:

Send en kommentar