mandag den 27. september 2010

Aalborg hangovers

Så har jeg været i Aalborg og besøge Mette. Det var en rigtig fed weekend med rigtig dejligt selskab og mega meget hygge. Byturen lørdag løb dog lidt løbsk! Vi fik sindssygt mange shots, og det endte da også med at jeg måtte tage et tog senere end den jeg havde bestilt pladsbillet til fordi jeg havde så mega mange tømmermænd. Typisk mig...

Fik det først bedre kl. 23 igår. Og så kunne jeg ENDELIG sove.

Et par billeder af Mette og jeg:




Jeg er i øvrigt blevet kæmpe fan af denne fedtfattige mousse lavet af græsk yoghurt, usødet kakaopulver, bær og sødemiddel, mums:




Nu vil jeg hygge med lidt fjernsyn og te med mælk!



GB: So I went to Aalborg to visit Mette for the weekend. It was a huge success accept for the humongus hangovers I was having yesterday. Here are som pictures of Mette and me before we went out.

The last picture is the chocolate mousse I'm becoming a huge fan of. Its just greek fatfree yoghurt, cocoa powder, berries and fake sugar. It's delicious!

Now I'm gonna kick back with some tea and some bad TV

Ingen kommentarer:

Send en kommentar