fredag den 17. september 2010

Event photography

I aften ska jeg ned til åen og tage billeder til 30KM's arrangement på Zenza. Der kommer to DJs og spiller og det vil dem der står for 30KM gerne have at jeg tager et par billeder af. Og det er da bare super fedt at de har valgt at satse på mig!

Jeg var rundt i byen igår aftes for at prøve nye teknikker af, og jeg føler mig ret godt forberedt. Om ikke andet, hvis det går helt galt så kan jeg altid sætte blitsen til, så jeg er sikker på der er lys nok. Der er bare federe stemning uden blits.

Glæder mig til at se resultatet, selvom det bliver en mega hård arbejdsdag imorgen. Ja jeg har jo desværre ikke fri i denne weekend. Så når jeg er færdig med at tage billeder kl. 2 skal jeg skynde mig hjem i seng.

Jeg har en uge til at redigere og sortere billederne, og jeg kommer helt sikkert til at poste nogle af dem jeg er gladest for herinde.

Her er et par bilelder jeg tog igår med de nye 'lang lukketid + zoom' teknikker.

Men nu vil jeg i bad så jeg er frisk til gigget ;-) Godnat til jer der går i seng nu.



GB: Tonight I'm going to photos at an event at Zenza and I'm really looking forward to trying out the new techniques in moving lights and with lots of people. Still I'm a bit nervous. I have to show them what I've got all right.

These pics are just try outs from last night. But now, I'm gonna take a shower to stay fresh for the shoot later. I'm probably not gonna get to bed until 2.30am... darn.

Nighty nighty

1 kommentar:

  1. Det må du endelig lige fortælle mere om, det lyder da fedt!!

    Maiken

    SvarSlet