onsdag den 15. september 2010

Stupid girl

En lille gimpe jokkede på min fod i lørdags, så den er stort set gul og blå-lilla over det hele! Hun var så fuld af sig selv at hun knap nok havde tid til at vende sig om og sige undskyld! Dumme tøs med ALT for høje tynde stiletter til at hun selv kunne styre dem!

Nå men der er ikke så meget at skrive hjem om. Ikke andet end at nick og jeg skal til tattoo convention på lørdag og jeg glæder mig faktisk ret meget.

Derudover er Mandag min første fridag i 7 dage så jeg glæder mig til at kunne vågne kl. 8 og vende mig om på den anden side.

Imorgen aften skal jeg ud og tage aftenbilleder med Mette for at øve mig lidt til fredags nats begivenhed.

Her er lidt inspiration til det jeg skal på mandag hehe. Jeg elsker at ligge i sengen og putte til jeg er ved at få liggesår;-)



All pictures are from notcommonpeople



GB: Didn't experience anything in particular today. Just work, doing laundry... the usual. At Saturday me and Nick are going to the tattoo convention in Kolding and I'm really excited!
Monday is my first day off work in over a week, so the pictures abouve are inspiration to what I intend to do the entire day.

Sleep tight

Ingen kommentarer:

Send en kommentar