mandag den 13. september 2010

Eventful weekend

Trodsede mine gne planer og tog i fredags hjem for at hygge mig med kæresten og vennerne. Så havde vi nemlig også et par timer sammen lørdag inden Nick sku arbejde. Lørdag eftermiddag var jeg ude ved Nicks søster for at tage billeder af familien.

Det gik rigtig godt, men jeg vil kun blotte ét billede fra den dag. Her er Anastacia ved at dø af grin:

Fredag aften viste jeg drengene hvordan man lavede fede effekter med lang lukketid om natten.
Mønstrene er lavet af rene og mark med nogle knæklamper... Ja små hjerner, små fornøjelser hehe:



På fredag har jeg fået et lille foto gig. Men jeg fortæller først om det når det er overstået -simpelthen for ikke at jinxe det. Men jeg kan sige at det skal foregår kl. 01-02.00 fredag nat.


Skal tidligt op imorgen, så jeg vil i seng.



GB: This weekend was filled with Nick, my friends, a huge party and some photography. The first oicture is of Nick's smallest niece. She loooved the camera!
The others are taken friday night with and exposure of 8-10 seconds per frame.

I gotta work tomorrow of course, so I'm off to bed.

Sleep tight!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar