lørdag den 13. november 2010

Home on a saturday

Nick er til kæmpe bestseller julefrokost i aften, og drikker for første gang i 3 mdr. Jeg var i byen igår så jeg gad faktisk ikke så meget i dag. Jeg har været nede i byen for at hente min nye telefon (YES slut med afbrudte opkald fordi man har en skod-fon!) og for at købe gave til nynnes fødselsdag på tirsdag.

Derefter var jeg lige ude og spise med Nat, for hun får 50% rabat fordi hun arbejde på den cafe hvor vi var. Så det var super billigt og det kan en nærrigrøv som mig jo godt li'.

Derefter gik jeg hjem. Jeg vågnede nemlig mega tidligt i morges og kunne ikke sove mere efter kun 4½ times søvn! Det plejer ikk at ske for mig.

Så nu ser jeg film og hygger alene stille og roligt.
Imorgen vil jeg lave god morgenmad, læse i min novekkebog og træne lidt.

I skal lige høre denne rigtig fede sang fra Fort Minor og John Legend. Den rigtige video er ikke på youtube, men sangen er jo stadig den samme. Hør den her!

Faldt lige over dette outfit på lookbook. Det er ret punket men hun gør det godt.


Og et par nattebilleder til at gå i seng på. Sådan noget elsker jeg jo!



Nat nat til alle



GB: I was out last night but this morning I couldn't sleep till more than 9.30. A real pain in the ass when one came home at 5am in the morning! So today I've been shopping for Nynnes b-day present for the dinnaerparty at tuesday. I was chasing it for about 4 hours in total! However, I had to run some errands for myself, such as picking up my new phone and buy an extra concert ticket for nick at stereo studio.

Speaking of Nick, he is at his first christmas dinnerparty this year with the firm he's working for. So he suited up and got poicked up by a limo in brande at the firm to go to the party. I went out with Nat to grab a bite to eat, and now I'm sitting home, alone with a movie... on a saturday! BUT I really don't mind, 'cause with only 4 hours of sleep you stop caring about stuff like that. I'm looking forward to going to sleep;-)

Listen to the song i linked to. Really, do it! It's Fort Minor feat. John Legend and it's brilliant.

Nighty nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar