tirsdag den 9. november 2010

New blog - a tumblog

Jeg har lavet en tumblr, altså dvs. en side hvor jeg vil poste de kunsteriske billeder jeg får taget løbende. 
Den er oprettet for at have noget at vise til eventuelle kunder og andre der kunne være interesseret. Simpelthen for at undgå al unødvendig tekst og udelukkende vise hvad jeg kan og vil med mine billeder.

Alt andet foregår her...

I dag har jeg været sygemeldt fra arbejde. Jeg vågnede op med en sammensnævret og hævet hals og mandler, og ondt i ørene. Jeg hader at melde mig syg, men jeg kunne ikke få røven ud af sengen!

Reglen hos elite miljø på skejby er at hvis man ikke føler sig frisk nok til at kunne melde sig rask igen inden halv tolv, så kan man heller ikke møde dagen efter. Hvordan skal man kunne sige om formiddagen hvor sygemeldingen er foretaget, om man er klar til at møde kl. 6.30 dagen efter? Det kunne jeg hvert fald ikke. Og så er man jo nødt til at tage to dage hjemme. Det er faktisk lidt kedeligt, men jeg har da fået ordnet nogle ting.

Her er linket til min tumblr blog, som jeg håber en del vil besøge http://followingmia.tumblr.com/ Jeg vil dog stadig blive ved med at poste billeder herinde også.


Jeg havde i øvrigt besøg af gym-pigerne igår. Og her er et par billeder af hvad vi foretog os:






Nu vil jeg lave endnu mere te og putte endnu mere under dynen



GB: Today I called in sick at work beacuse of swollen tonsils, a stiff neck and aching middle ears. So I guess I'm complaining a bit... Yesterday the girls from high school dropped by to make sushi with me. I think we ended up with about 70 pieces in total and it was yummy!
So, what I wanted to tell you was that I've made a new blog called a tumblog, which only includes photos taken by me. This is the link: http://followingmia.tumblr.com/
I've made it to establish a more professional view of the style in my pictures and what I want with them.
Now I'm gonna make some more tea and watch even more bad tv!

- Nighty nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar