torsdag den 26. august 2010

And so, the night continues

Tro det eller ej, men dette er et nattebillede jeg netop lige har taget. Som sagt er jeg vild med nattebilleder... De er så rolige og spændende på samme tid.


Noget andet jeg har lavet her til aften er at tjekke lookbook.nu. Og her er et par outfits jeg ville ønske jeg havde i mit skab:


Imorgen venter en lille fredagsøl med et par piger fra arbejde. Lørdag efter arbejde tager jeg til horsens og besøger min søster, svoger og niece. Og så er weekenden jo næsten gået. Søndag står den også på arbejde, og intet andet!

Godnat herfra.


GB: Believe it or not, but the first picture is taken two minuts ago im my back yard. I love pictures of the night. They seem so calm yet exciting at the same time.

Just wanted to show some outfits from lookbook.nu (the above). Nighty nighty.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar