mandag den 16. august 2010

Skanderborg pics and everyday life


Et par billeder fra årest skanderborg, og hvilken fest!

MEN nu er hverdagen for alvor startet igen. Jeg møder på skejby sygehus hver morgen kl. 6.30 og skal fortsætte sådan med 1-2 fridage i ugen (nogle gangen INGEN) indtil februar måned hvor jeg tager på mit livs første rigtige rejse. Men dette halve år bliver virkelig hårdt at komme igennem. For ikke at glemme alt hvad jeg har lært, og for ikke at komme helt bagefter har jeg lånt 'Exploring Public Relations' som de andre skal bruge her til efteråret. Så kommer min hjerne nemlig ikke til at gå HELT i stå.

Men nu er det jo snart efterår. Så i aften vil jeg ud og tage nogle billeder ved skumringstid. Det er bare med at få det gjort inden alle bladene falder af træerne.
Desuden bliver det jo koldere og koldere. Eller i hvert fald om et lille stykke tid. Så jeg må skaffe mig nogle jumpers , skjorter og nogle flere striktrøjer og cardigans.

Her er et par stykker jeg har haft kig på...
Denne vil jeg bruge som kjole hvis den kom i min besiddelse
denne med en denimvest udenover og med en sort kort nederdel til!
med et par jeans og den ternede vest udenover..


-Later




GB: Just a bunch of pictures from this year's festival in Skanderborg. The musical climax was Kent of course! Now the everyday life continues, and I'm starting at work at Skejby, where I will be until February, where I'm off to east Asia. But for now I'll be in Århus a lot, dreaming of the things I am going to see in half a year or so.

It's getting colder as the days go by, which is why I've been looking for some clothing for fall. Or I could just stick to the stuff I have. Let see about that;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar