søndag den 29. august 2010

Jewellery from the 'middle ages'

I dag lykkedes det mig at hænge min hattehylde op. Hvis folk er interesseret har den kostet 149,- i ikea. Jeg manglede noget til mine kjoler og blazere, så nu ser det sådan ud:


I igår var jeg hjemme og besøge min søster, jesper og Liva, min smukke niece. Vi startede med at gå lidt rundt inde i horsens fordi der var middelalderfest. Her bød boderne på helstegt pattegris, kandiserede æbler og mjød hehe. Jeg gad egentlig godt at have smagt mjød men jeg faldt over en halskæde jeg bare MÅTTE eje i stedet for. Kæden er en smule kort efter min mening, så den skal bare skiftes. Jeg elsker store halskæder med farvede sten! Så her er en til min samling.



Den kostede 100,- og det synes jeg er fair nok, nu når vi snakker om et levn fra fortiden hehe... Eller noget.

Det var virkelig skønt at se Maiken igen! Så hvis du læser med Maiken, så tak for mad og dejligt selskab.  Vi skal altså snart hygge igen;-)

Imorgen skal jeg til Ozzy koncert med hende, brormand, min onkel og min mor. Det bliver en lang tur til Herning så jeg er nok træt når jeg kommer hjem, sikkert alt for sent anyway.

Nat nat derude


GB: Today I succeeded in hanging up the shelf I bought in Ikea for only 149,-. I just wanted to show some pictures of it with clothes actually hanging on it.
Furthermore, I went to Horsens on Saturday to visit my sister, her husband and their little daughter Liva. We went to take a look around at the Middle Age Festival that's been going on during the weekend. I stopped by some of the small shops and fell for the neckless on the picture. I just couldn't leave it hanging there, so i boguht it even though I was terribly short on money;-)

Tomorrow me and my family are going to enjoy Ozzy Osbourne in Herning. But first I have to work, and also the day after. So I bet tuesday is going to be a hard one.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar