mandag den 2. august 2010

Festival mooood!

Jeg er nu ved at være nogenlunde klar til Skanderborg. Vi var derude i dag og sætte telt op allerede kl. 15.30 da hegnet blev væltet kl. 14. Så vi skyndte os alt hvad vi kunne og skaffede os selv en god plads på fodboldbane 3. Lækkert!

Jeg er nu ved at pakke det meste, og har fundet ud af at jeg absolut INGEN striktrøjer har. Jeg har én islandsk sweater men den fylder til gengæld næsten hele min taske, så jeg må finde på noget andet.

Disse gummistøvler er jo lidt kendte for at være et kendis-item efterhånden, og selvom de da er pænere end alm gummistøvler, så er gummistøvler jo bare gummistøvler. Jeg har desværre ikke råd til at køæbe mig et par, så jeg må af med 149 på et par i kvickly i stedet:-)




Og så kunne det da være fedt med en stor strik cardigan til skanderborg... Men nu ser vi. Det skal hvert fald være billigt det jeg finder, for pengene skal jo bruges på festivalen og på et natbord jeg har fundet i føtex! Den minder rigtig meget om den jeg fandt i ikea, men den er meget mere 'økonomisk' for mig;-)






GB: Sooo today we went to Skanderbronx to put up our tents, and I think we selected a pretty good spot for the drinking and the hanging out. Tomorrow I have to bake snacks, get willies, a warm sweater and pack all my stuff for the next couple of days. I am sure it's gonna be a great week, even though the weather will be quite unstable... So I gotta go, 'cause I have to get a big pile of sleep before the party starts.

Nighty nighty then

Ingen kommentarer:

Send en kommentar