tirsdag den 31. august 2010

Ozzy night and 'Festuge' in Århus

Igår aftes var min mor, min onkel og hans kæreste, min lillebror og jeg inde os se Ozzy fyre den af i Herning.
Det var sgu en god koncert. Jeg kendte faktisk ikke så mange af sangene, da han spillede rigtig meget fra Black Sabbath dagene. Men det var virkelig en god aften. Og den blev kun endnu bedre af at se min mors storsmilende ansigt at hun hørte Ozzy skrige 'Hello motherfuckers' da han gik ind på scenen;-)






I aften har jeg været nede ved festugen at vende sammen med Schweizer mette. Mega hyggeligt, og jeg fik da taget et par stemningsbilleder dernede: 






 That's all folks


GB: The Ozzy concert was great, and even though the trip back and forth was cruel, it was all worth it when a saw my mom's face as Ozzy went on stage! Here are a couple of official pictures from gaffa.dk.

Tonight i was with Mette down town to enjoy i slice of 'Århus festuge'  and a cup of coffee. I succeeded in taking some pictures of the general mood in the city centre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar