onsdag den 28. marts 2012

Dinner for 1

Kasper er flyttet hjem til sin kammerat, så jeg er tilbage på 'dinner for 1'-vognen. Det gør mig nu ikke noget når aftensmaden består af en lækker salat med revet parmasan henover og jordbær med youghurt til dessert..


Uuhhhm. Godt det er ved at blive sommer så der kan komme flere at de små røde vidundere på bordet.


Morgenbilleder fra igår



I weekenden skal jeg til L.O.C. koncert med Rikke, trods den store højreekstremistiske demonstration der finder sted nede i mølleparken, og trods at vi egentlig har fået bud på at blive indendøre..

Pyt! Det er jo Liam for fan'!

Søndag tager jeg hjem til Ejstrup i nogle dage. Det er virkelig lang tid siden jeg har været hjemme i flere dage, så jeg glæder mig faktisk. Jeg tror jeg havde lidt brug for at lægge lidt distance mellem den lille by og jeg, men nu er det ved at være voldsomt nok;-)

Hvis det bliver godt vejr skal jeg, som jeg plejer, sidde ude på trappen ud til haven i solskinnet med en kop kaffe, et par katte og en hund for enden af mine fødder.

Jeg har så sindssygt meget gruppearbejde til efter påsken og vi er faktisk nødt til at mødes under 'ferien' også, for at få det hele til at gå op, så jeg skal rigtig nyde at jeg ikke kan lave særlig meget i ejstrup...

nå men nu vil jeg i seng! Har været oppe kl. 5.30 og skal op og lave præsentation i morgen tidlig. Igen igen igen... Det rører mig ikke længere, så det er måske en god øvelse til eksamen.

Sleep tight folks!


-------------------------

Kasper moved out on Monday, so I'm back on the 'dinner for 1'-track. But I don't mind it when I have the energy to make myself a Caesar Salad and strawberries with yoghurt for dessert. Love love love it.

On Sunday I'll be going back to my home town to spend a couple of days with my family, which I'm really looking forward to.

I miss the place a lot!

Well, I gotta go to bed 'cause I gotta get up early in the morning to do a presentation in International Marketing Communication again! Hmmm I hope this will benefit me in the long run. Good night people!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar