søndag den 11. marts 2012

What zoom can do

Det her er blot et lille udklip af 2 store RAW billeder der er taget af mit ansigt under en bruser. Jeg synes altid det er rigtig fedt at gå helt tæt på for at se hvad kameraet egentlig fanger:




Jeg kom i øvrigt hjem fra motivationstur i eftermiddags, og nøj hvor er jeg træt. Jeg sku jo klædes ud som Avatar til lørdagsfesten og sikke et helvede. Vores farve var rigtig svær at lægge, og så snart vi begyndte at få det varmt så faldt det så småt af, så det var nok ikk den bedste maling vi havde fået fat i. Jeg havde intet kamera med så jeg stjæler de billeder de andre lægger ud på face når de kommer. 

Det var super sjovt, men også hårdt fysisk pga de mange festlige indslag, og psykisk fordi man sku være sammen med rigtig mange mennesker man ikke rigtig kendte. Men det var virkelig godt og jeg føler at jeg kender mange flere af vores medarbejdere end før.

Jeg har dog, efter sådan en larmende weekend, mistet min stemme fuldstændigt. Jeg kan ikke sige en lyd! Så hvis i ska have fat i mig bliver det ikke via opkald, men sms hehe.

Jeg hopper i seng. Er godt nok smadret.

Hygge!
-----------------------------------

Just came back from an entire weekend with the guys from SL. It has been a great and fun weekend, however with too much alcohol. My voice is completely gone, and I've done nothing else but watched tv all day and taken naps...

The pictures are taken by myself under showering water, and are cropped to a zoom level showing the details a camera is able to capture.

Gotta get some sleep.

Sleep tight people!

1 kommentar:

  1. Sikke nogle fede billeder!
    Jeg glæder mig til at se billeder af dig som Avatar

    SvarSlet