mandag den 26. marts 2012

the Dreamer

Jeg drømmer...

Jeg drømmer om mørke, trolde, usynlige onde væsner... hajer der jagter mig gennem mørke have... Jeg vågner på badet i sved som resultat af mareridt om tornadoer og naturkatastrofer der stjæler min familie fra mig og vælter alt hvor jeg er.

Jeg drømmer om lysninger i skove, ting der bliver levende, lange sommernætter der varmer mit sind. Jeg drømmer...

Jeg drømmer om Rom. Bevidst drømmer jeg mig hertil. Og ønsker at jeg kunne pakke en rygsæk og påny tage afsted. Bare en uge, bare 5 dage, bare en weekend. Afsted, afsted...

Men nej, der ska planlægges, følges skemaer, aftaler skal holdes og ting skal søges, ansøges og følges op på.

Jeg rykker snart en uge ud og forsvinder... det gør jeg. Det hele er jo op til mig selv.




Fra den sidste uge:




--------------------------------

Soon I'm gonna disappear for a week, 5 days or maybe just a weekend. I feel I need to get away.

It's all up to me, and I know that. And I'm gonna do something about it... I know that too.




Pictures are from last week

Ingen kommentarer:

Send en kommentar