onsdag den 17. februar 2010

Aaah soon to be shopping in Glasgow

Damn jeg glæder mig. Har udset mig rigtig mange ting i topshop jeg kunne tænke mig at få med hjem. Mit eneste problem er bare at vi kun må have 10 kg håndbagage med, så jeg må ikke købe særlig meget med hjem... øv øv... Pigerne var her lige igår for at veje kufferten og aflevere luftmadrassen. Ja TAK siger jeg bare. kun 2 dage tilbage. Det bliver så fedt. Ved godt jeg næsten ikke har snakket om andet, men det er nok fordi der ikke rigtig sker så meget andet.

Sad på læsesalen i to timer i dag men var sgu nødt til at smutte hjem da det var ret åbenlyst at irritationen over min snøften bredte sig voldsomt i takt med tiden. Jeg er nemlig blevet forkølet. Og selvom jeg ikke selv synes det var så slemt, så er der jo ikke grund til at lege med skæbnen hehe. Så jeg tog hjem igen, og nu sidder jeg og drikker skovbær te og stener på nettet. Fandt jo så ud af at den bog jeg havde regnet med skulle danne grundlag for min opgave ikke rigtig kan bruges endnu. Så jeg headhunter George Steiner bøger på Statsbiblioteket lige nu.


Som I kan se er det ret tydeligt at jeg ikk føler for at gøre noge tud af mig selv når jeg ikke har det fysisk optimalt. Så det bliver nok mest en hygge dag.

Senere skal jeg med tog til horsens og besøge maiken og Jesper. De skal ud og kigge på hus og så kan jeg jo passende kigge efter Liva imens. Det bliver så hyggeligt.

Jeg har faktisk ikk rigtig fuldt med i CPH fashion week, så hvis der er nogle der gider forklare de nyeste tendenser for mig, så bare kom med en kommentar eller to hehe.


Til sidst et billede af de udklip fra weekday 'avisen' jeg fik fra deres åbningsfest, som jeg har sat op på min stuevæg.

Hav en dejlig onsdag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar