mandag den 1. februar 2010

totally forgotten--> now on sale


Jeg havde fuldstændig glemt at jeg havde disse to kjoler bagerst i skabet. Jeg har brugt satinkjolen to gange, og får den desværre nok ikke brugt mere... den er virkelig flot og behagelig at have på, men det var vidst en kort ballonkjole-fase jeg havde. Nu er den til salg på min profil på trendsales: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16256545&forum=100&road=my_items&status=&search=0

Den anden kjole er fra Philosphy blues original anno 1994. Den er lidt mere slidt, men stadig i god behold. Sælges på http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=16256628&forum=160&status=&search=0&road=view_userinfo

Idag har jeg kun været oppe på skolen for at sælge nogle bøger til en veninde, nede og hente min cykel hos cykelhandleren, og siddet herhjemme og stenet på nettet for at finde inspiration til nye indretningsmuligheder osv.
Har også kigget på lejligheder, men det hele er bare så dyrt når man gerne vil bo alene. Det ender nok med at jeg bliver nødt til at flytte sammen med en hvis jeg vil have noget større.

Min chef ringede idag og spurgte om jeg kunne komme på job imorgen kl. 6.30... puha det er tidligt. Var også oppe kl. 5.45 hele weekenden, så det er altid noget jeg har sovet længe i dag. Men gør det gerne for jeg ved at jeg kommer til at bruge for mange penge når jeg skal til Skotland med pigerne her i Februar. 
Udover det er min uge rimeligt booket.
Arbejde imorgen plus genbrugsshopping med Mette om eftermiddagen (trods snestormen)
Arbejde onsdag plus fødselsdagskaffe og boller hos en klassekammerat om eftermiddagen. Om aftenen skal P og jeg finde ud af noget.
Torsdag skal jeg mødes med fokusgruppen på uni til et interview. Derefter skal jeg på cafe med gym-pigerne og måske i klubben om aftenen.
Fredag tager jeg hjem til ejstrup så kan være hjemme når nick komme tilbage fra mili (i uniform vel at mærke!!!)
Lørdag skal jeg til svigermors fødselsdag og om aftenen skal jeg med tøserne fra hjembyen på den lokale for at skabe os hehe... Søndag har jeg afsat til tømmermænd og hjemrejse til Århus.

Det lyder travlt men jeg glæder mig egentlig lidt. De sidste dage efter eksamen har nemlig været meget kedelige, pretty mellow i guess...

Nick er desuden lige startet i dag. Han har stadig ikke skrevet siden han tog afsted, så jeg er en smule bekymret. Håber da det er noget for ham og at han vil give mili en chance..

Lige nu har jeg det rigtig godt... Jeg vil bare gerne have en større lejlighed og penge til at bruge på den, men hvem vil ikke det... Jeg glæder mig faktisk til at komme i gang med mit bachelor projekt og med skolen i det hele taget...  Og selvfølgelig er højdepunktet i denne måned turen til Skotland. Glædermmig til at nyde billige pints og shopping i Topshop i Glasgow med pigerne.

Til sidst er her lige nogle kjoler fra monki og topshop jeg er blevet helt vilde med. Det er tydeligt at se at jeg har fået en svaghed for meget pigede blonde sommerkjoler, og jeg glæder mig meget til at kunne købe en af disse til sommergarderoben.



Nat nat derude. Jeg skal jo tidligt op imorgen...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar