fredag den 5. februar 2010

gone baby gone

Øv, min skjorte som jeg købte i genbrug er stadig væk... Jeg har ledt efter den overalt! Jeg har fundet en i h&m der minder rigtig meget om den i farven:


Men det er bare ikke helt det samme vel;-)

Jeg faldt også lige over denne jakke på hottopic.com som er en lidt skør side jeg brugte dengang jeg var helt vild med at gå med bandtees og nittearmbånd hehe. Jeg kigger nu kun efter fede jakker på denne side, da de ofte er ret billige. Her er den:

I dag har jeg siddet 80 min i tog for at komme hjem til Nick og min familie. I aften synes han åbenbart vi skal have en alene aften bare ham og mig, hvilket jeg synes er mega dejligt!!!
Imorgen tror jeg jeg vil hjem til mor og have frokost når hun står op (hun har jo nattearbejde og står derfor sent op) Har glædet mig lige så meget til at hygge med min familie, som til at være sammen med Nick.

Mette og rikke og jeg skal jo også ses imorgen aften. Hehe så tager vi på den lokale og hygger.

Derudover var jeg til fokusgruppeinterview igår eftermiddags. Det gik faktisk rigtig godt. Også fik vi jo et gavekort til SL bagefter.. Rigtig fedt at vi kunne komme med konstruktiv kritik, og derefter blive belønnet for det.

Hmm jeg ved godt jeg ikke viser så meget af mit eget tøj for tiden. Jeg skal se om jeg kan blive bedre til at tage billeder af nye køb, og dagens klæder osv. Jeg har bare lidt andre ting at tænke på lige nu. Men vil jo gerne holde bloggen ved lige, så meget som muligt.

Jeg har også fået lidt økonomisk hjælp til min skotlandstur af mor. Ahhh det hjalp virkelig. Hun er sgu dejlig! Vil bare have en tur hvor jeg ikke hele tiden skal tænke på hvad jeg har brugt, og hvor meget der er tilbage osv. Vil bare hygge mig, og have det sjovt med pigerne.

N, nu vil jeg prøve at være lidt social med kæresten og brormand.

Hav en rigtig dejlig weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar