mandag den 22. februar 2010

sorry sorry sorry

er hvad folk konstant siger til én i Glasgow. Også selvom det var mig der kom til at gå ind i dem. Folk er utroligt høflige, meget taknemmelige, og hjælpsomme. Man når ikke engang at spørge efter toilettet på en restaurant før personalet har forudset hvad man leder efter og viser én vejen. Desuden er Glasgow endnu mere fantastisk sammen med 5 andre dejlige tøser. Vi har hygget os så meget at man tror det er løgn.

Virkelig en god tur både med lidt shopping, sightseeing og nogle fabelagtige byture (tak til the Hummingbird i Glasgow)
Her er lidt turistbilleder:
1. aften på en skøn italiensk restaurant hvor vi fik kongelig betjening
2. aften med drinks på the Hummingbird og en god snak med nogle Scotsmen om grahamsmel (intern joke), kultur og hvorfor skotske piger intet tøj har på i byen.

Rådhuspladsen i Glasgow. Den er virkelig flot om aftenen!
En cupcakeforretning som vi præsterede at gå forbi uden at smage en eneste af deres kager (dog kun fordi de havde lukket da vi ville have kage om søndagen hehe)
Jesus på korset malet af Salvador Dali, hænger på Kelvingrove art gallery and museum.

Malene og jeg i ALDO
Og til sidst, Malene og jeg på restaurant med vores French martini

Det var en rigtig fed tur hvor vi bare hyggede og havde det dejligt sammen. Der kom også nogle køb  ud af det. Dem viser jeg imorgen.
Det er nu rart nok at være alene igen. Fuldstændig stilhed i lejligheden bortset fra mig der hamrer tasterne. I aften vil jeg bare slappe af, være mig selv, og bruge lidt tid på at tænke på weekenden og måske fremtiden.

Overvejer rigtig meget at droppe pausen fra skolen og så tage et halvt år på udveksling på min kandidat i stedet for. Jeg ved det ikke. Er virkelig i tvivl. Jeg vil jo også gerne gøre noget ved min fotografering, men det er bare lidt sværere at få et navn i den branche...

Nå, jeg vil slutte nu. Hav en dejlig aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar