mandag den 15. februar 2010

I'm no superman

Sidde lige til Scrubs og burde tænke på at pakke min taske til imorgen. Jeg skal tidligt op på skolen for at læse i en af de tusinde bøger jeg har lånt til mit bachelor projekt. Synes ikke rigtig jeg kan komme ordentligt i gang, trods det faktum at min problemformulering stort set er færdig. Jeg synes det er rigtig at opstille en skabelon til opgaven, da jeg ikke er helt sikker på hvad der skal være i opgaven endnu.
Håber bare det hele kommer til at spille alligevel.

Jeg har ikke de vilde planer for vinterferien. Har nogle løse aftaler med Nat om lidt gyserhygge og med min søster om at jeg skal besøge hende inden afrejse til Skotland fredag.
Jo, også lige en kaffedate med mette. Men ellers skal jeg ikke rigtig noget. Skal først arbejde i næste uge igen.

Har hygget med P i aften. Vi lavede hjemmelavede burgere med guacamole og smoothies til dessert. Virkelig lækkert. Hun smuttede her kl. 23 efter paradise. Hehe hold kæft vi hygger os to.

Der går desværre to uger inden Nick og jeg ses igen. Det bliver sgu hårdt. Men det er jo ikke fordi vi ikke har gjort det før. Det skal nok gå for vi har jo begge to nok at se til. Næste gang jeg ser ham har han måske fået tegnet armen op, så det glæder jeg mig vildt meget til at se!

Er godt nok træt nu, så jeg tror jeg springer over at uploade billeder i aften. De må komme imorgen i stedet.

Sov godt allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar