tirsdag den 9. februar 2010

So ein Ding - skønheder

Jeg har fuldstændig glemt at vise billeder af disse fantastiske og næsten ubrugte genbrugsstilletter jeg fandt i So ein Ding i Januar. Jeg ved at det var ret meget forbudt at købe noget til sig selv i Januar når man lige har fået en masse julegaver. MEN jeg kunne slet ikke stå for disse her da de kun kostede 100 kr og stod og var så smukke. Bemærk guldhælen! De virker dog lidt skrøblige, så det er ikke et par jeg skal have på til den vildeste bytur.



Idag har jeg forsøgt at læse lidt engelsk, sy nitter på min vest, bleget min cowboyskjorte og været i fitness i to timer. Vores træner til combat i dag var mega hård, og pressede os til det sidste. Og det roste jeg hende så for til sidst.
Er så glad for jeg får noget ud af de penge jeg smider dernede.

Og bare for at skrive den én gang til, så glæder jeg mig mega meget til Skotlandsturen om halvanden uge.

Hmm Nick er virkelig glad for militæret... Det er rigtig dejligt. Men det lyder som om han har planer om at blive der i rigtig lang tid. Og måske blive udsendt også. Det er jeg ret bekymret over lige i tiden. Jeg håber han kommer lidt over tanken senere hen.
Synes efterhånden vi er kommet så tæt på hinanden at det ville være hårdt at vide at han måske ikk kom hjem de følgende 6-8 mdr... Eller måske aldrig. Men sådan må man selvfølgelig ikke tænke, I know..

Nu vil jeg putte, og tænke på noget andet. Skal nemlig mødes med min bachelorvejleder imorgen formiddag. Nat nat derude (også til dig mor, hvis du læser med;-))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar