fredag den 12. februar 2010

DIY nittevest og cowboyskjorte

To nye næsten gratis ting! Jeg har sat nogle nitter fra en Thelin vest på en vest der passede mig lidt bedre i formen. Jeg synes den fra Theling var for lille og kort og ville gerne have en der var lidt længere. Derfor har jeg overført det halve af nitterne og syet dem en for en på den anden vest. Dernæst klippede jeg det nederste stykke fra thelin vesten af ( da der var rigtig mange nitter på hvilket ville tage for lang tid at overføre) og syede stykket på den nye vest. Man kan stort set ikke se áf jeg har 'snydt lidt'. Her er resultatet:



I weekenden fik jeg en cowboyskjorte af min far, som jeg har afbleget. Jeg har simpelthen bare lagt den i en stor plastikbakke med en blanding af klorin og vand i fire timer. Den var er helt mørk før, og ser nu sådan her ud: 


I dag har jeg været i skole for første gang på dette semester. Det var egentlig rart nok at komme derop igen. Hurra for juridisk engelsk...
Jeg skal ned til pierceren idag og have tjekket min piercing. Den gør nemlig stadig en smule ondt og det burde den ikke efter snart to mdr. Øv..
Bagefter tager jeg toget hjem til Nick. Lørdag skal jeg som sagt til Horsens sammen med Mette. Det bliver godt, for det gør det jo altid når vi er sammen.

Hører meget paramore , som er mega teenagemusik, men jeg kan nu godt li' dem alligevel. Desuden hører jeg ret meget turboweekend lige nu, nok fordi der er en upcoming koncert med dem i Århus d. 24,. Marts som jeg vil opfordre folk at købe billet til! Det hårde rock er lagt en smule på hylden, hvilket jeg synes er lidt synd. Men det kommer nok tilbage igen om ikke så længe.


God weekend til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar