lørdag den 15. maj 2010

Charming pictures and a lace bustier

Stemningsbilleder fra igår...








Bustieren er blevet afbleget så den nu er sart ferskenfarvet i stedet for lyserød som før... Perfekt under en skjorte eller med vest som her.

Synes billedet er pænt uden at være for vulgært. Desuden er det sådan nogle billeder jeg elsker at finde på nettet, altså dvs. billeder med blonder og romantiske undertoner.

I dag har jeg malet det nye bord jeg har købt. Den er blevet malet i en gennemsigtig hvis farve, så man stadig kan se træet struktur under farven.

Har også modtaget lejekontrakten fra den nye udlejer i dag, og ud fra den viser det sig at jeg allerede kan flytte ind om en måned i stedet for om to mdr. Så nu skal jeg have ringet til mine nuværende udlejere for at få rykket flyttesynsdatoen endnu en gang. Håber det kan lade sig gøre at foretage flyttesyn sidst i juni, så jeg slipper for at betale dobbelt husleje i Juli måned. Håbe håbe håbe!

Skal arbejde igen imorgen, så jeg skal tidligt i seng i aften.

Nick og drenenge er i Herning for at se OA (Odense Assholes)... De er sgu skøre at de vil høre på sådan noget hehe.

Godnat til alle!




GB: Just a few photos that recap the mood last night. Today i have painted the new table and received the new contract for the room i am gonna rent from next month. I am SOOO looking forward to it. It's a great neighbourhood.
Well, gotta work again tomorrow morning, so I'm heading for the pillow about now.
Sleep tight.


- Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar