tirsdag den 11. maj 2010

Post no. 100! And a new item from gina tricot

Jep, det er rigtig nok. Dette er indlæg nr. 100. Jeg troede faktisk jeg havde skrevet mange flere, men i teorien er hundrede indlæg også ret mange.





Nå, men i lørdags købte jeg denne tee hos gina tricot til 120 kr. Jeg elsker at den er syet med gennemsigtige blonder bagpå, og i almindeligt nude stof foran.

Idag har jeg sagt ja til et værelse i en villa i Århus C. Det er et virkelig lækkert værelse med stuk, i en villa med en skøn have, med køkken og bad der skal deles med 3 andre søde piger. Det er jeg sådan set ligeglad med. Sålænge mit værelse er lækkert og der hører en have til, jamen så er jeg faktisk tilfreds. Det ligger i et hyggeligt villakvarter med naboer der passer på hinanden osv. Indflytning er først d. 15. juli, så jeg må lige se om det ikke kan lade sig gøre at flytte ud og ind i ny lejlighed på 4 dage da den gamle lejlighed skal synes d. 19.

Hmm anyway, lige nu har jeg lidt fri, og forsøger at rydde lidt op i mine ting, mit tøj og få smidt det ud som jeg ikke bruger. Desuden skal jeg se om jeg ikke kan få trænet rigtig meget i denne uge. Det er jo ved at være sommer;-)

Jeg har lige købt en ny læderjakke på missselfridge.com. Den ser sådan ud:

Den er også en del af det tøj jeg fik af mor efter bachelor afleveringen. Ja uden hende fik jeg jo stort set aldrig noget hehe. Jeg har haft kigget på den i rigtig lang tid nu. Så NU skulle det simpelthen bare være.

Nå, nu vil jeg ned og træne. Og se om jeg kan lave en aftale med p eller nat i aften... så sker der da lidt.






GB- Today I've accepted a room in a big house here in Århus C. I'm pretty stoked about it since it is quite a big room, has a fantastic garden, great kitchen and bathroom (to be shared with three other girls), and has stucco on the ceiling. My room has a view over the garden and is generally very light in the colouring. I am soooo looking forward to moving in there.
Well, I also bought this great leather jacket today, with the money I got as a present from my mom. So thanks mom!
Now, I am going to the gym, and trying to make a date with two of my friends tonight.

Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar