tirsdag den 4. maj 2010

I've been to hell and back!


Min BA er færdig! Sikke en lettelse! Og hvor har jeg kæmpet med det. Jeg har i dag fejret det med at købe et par småting til foråret. Det var faktisk lidt en gave fra mor, fordi jeg nu skal til at aflevere. Hvor er det skønt!

Jeg er jo en sucker for sorte ting og store ørenringe. Så jeg købte denne gennemsigtige sag i H&M til kun 39,95 og ørenringene til samme pris i samme butik.

Desuden fandt jeg en bomuldsnederdel, der bliver fantastisk afslappet at have på her til sommer, og en t-shirt hvor der står at leopard skæg er trendy hehe
Alt i alt 4 ting i samme butik for 210kr! Ja tak!

Resten af pengene bliver gemt til en læderjakke, eller nogle ting jeg har sukkede efter i lang tid!


Som om nogle er interesseret i det, så er her et par billeder af min opgave, og hvor er jeg bare stolt.


Nu vil jeg surfe på nettet mens fjernsynet kører i baggrunden. Endelig kan jeg slappe af med god samvittighed!





Today I finished and printed my BA project ready to be handed in tomorrow! I celebrated it by shopping a bit, and I found a couple of things for a limited amount of money! I got the ear rings, the black see through top, the skirt, and the t-shirt for 210 DKK in H&M of course!
It was actually a BA-gift from my mom, but I am going to save the rest of the money to a day where I have loads of time to fin the perfekt leather jacket.
But for now, I am going to surf the net while watching tv. YEAH I'm great at multitasking;-)

Have a nice evening



Ingen kommentarer:

Send en kommentar