mandag den 26. april 2010

Spring time!

Foråret et her... Og her er beviset:





Eller dvs. det har været her et stykke tid nu, men det er først nu jeg rigtig har fanget det med linsen. Og først nu jeg har tid til at overskue den nye årstid. Jeg er nemlig tæt på at være færdig med min opgave. Og hvor er jeg bare træt af den.

Skal ned og have paradis is med P senere. Vi skal bare ud og gå lidt og snakke tøsesnak. Måske se paradise senere.

But for now, I'm out.





Today I'm posting the proof of spring being here. I know its been here a while now, but I haven't noticed it because I've been busy with the bachelor project. I'm soooo fed up with it!
Going to have ice cream (the best in Århus) later with P. We're just gonna walk around having i nice girl talk to get the thesis out of our heads.


See ya!

1 kommentar: