tirsdag den 20. april 2010

I desperately need a leather jacket!!!!

Det bliver jo kun varmere og varmere fra nu af, hvorfor jeg leder efter en ny læderjakke da den gamle er ved at være rimelig slidt.

Jeg kunne godt tænke mig en anden farve end liiiige sort, da det jo er det alle de andre render rundt i. Måske en koksgrå med assymetrisk snit? Hm mon det er til at finde et sted...

Jeg har kigget på et par stykker rundt omkring på nettet.

nr. 3 er godt nok sort, men den var bare så fed at jeg var nødt til at tage den med. Nu må vi se hvilken jakke jeg får råd til, nu når min førsteprioritet er at flytte.


Godnat derude, jeg skal tidligt op imorgen.



- It's getting warmer outside, which is why I'm looking for a new leather jacket on the internet. I've been looking at the few I've posted, but don't know which one I will be able to buy since my top priority is to find a new apartment soon. But hopefully I will end up with one of them.
I'm going to bed now 'cause I gotta get up at 5.40 am to go to work. Sleep tight everyone!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar