torsdag den 15. april 2010

seeking seeking seeeeeeking apartment... and motivation

Jeg har mistet min motivation til at skrive bachelor. Jeg har kigget alle de steder jeg var igår, og kan stadig ikke finde den. Er der nogle der har set den må i gerne kontakte mig!

Desuden er der åbenbart INGEN lejligheder i Århus til én person til omkring 4000,-... Jeg overvejder sågar at finde et stort værelse et sted. Dem er der faktisk mange af. Endda nogle på ca. 25-30 kvm2. Men nu ser vi. Det handler vel om at være tålmodig. Og det er jeg VIRKELIG god til (skal forståes meget ironisk).

I dag har jeg bare skrevet på skolen, men det jeg har skrevet synes jeg ikke lyder særlig godt. Men nå.. Igår var der tre uger til den skal være færdig, så enden nærmer sig da så småt.

Jeg tørster efter mine feriepenge! De er jo ikke kommet endnu. og jeg forstår det virkelig ikke. Det er ved at være tre-fire uger siden jeg indsendte den. Hmm igen.. Tålmodighed er en dyd :-(

Lige nu hører jeg meget musik når jeg skriver. Det er for det meste newton faulkner, Twilight OST, Moby og  Blue foundation. Og der er to sange jeg gerne vil anbefale til folk der godt kan lide stille og filosoferende musik. Den ene er en klassiker fra Moby:

og den anden er lidt mindre kendt sang fra Blue Foundation:
Musikvideoen til sidstnævnte er lavet af en fan, hvilket godt kan irritere mig lidt. Men alternativet var et stillestående motiv, så jeg valgte filmen i stedet.

1 kommentar:

  1. Thank you very much for your comment. Maybe I should start posting in English:-)

    SvarSlet