tirsdag den 6. april 2010

Så kom den grønne armyjakke!!!!

Den kom faktisk før tid også selvom påsken kom i dagene efter jeg havde bestilt den. Jeg anbefaler derfor højt vintagetrends.com!!!!

Her er et par billeder af den:
Man kan bruge den åben...                                                     Man kan både lyne den eller knappe den    

Man kan bruge den med et bælte

Og endnu en fed ting er at der er gemt en hætte omme i nakken, så man kan altid lyne 'lommen' op hvis det begynder at regne.

Ej jeg er så glad for den!!!

Har skrevet oppe på skolen idag, og synes selv jeg efterhånden har fået meget fra hånden! Dejligt!

Jeg skal arbejde imorgen, men det hindrer ikke Mette og jeg i at tjekke et band ud på escobar i aften. Bandet hedder The Lovin' Flicknives og er en blanding af blød og hård rock...

Jeg skal op kl. 5.40 så ingen øl til mig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar