fredag den 23. april 2010

Finally, an off-day with ma man...

I dag har jeg haft besøg af Nick. Eller dvs. han kom igår aftes. Der laved jeg pandekager med is og chokolade sovs til ham. Han trængte til at blive forkælet lidt.

 Vi har været nede i byen, købt lidt tøj til ham, og spist på kowloon som vi plejer (som i øvrigt er Århus bedste spisested med thailandske og kinesiske retter)! Det var meningen vi også sku have en is, men det var der slet ikke plads i maven til.

Han har med andre ord sørget godt og grundigt for at jeg havde en dag uden nogle tanker om BA'en. Det trængte jeg også til.

Imorgen ska jeg jobbe igen.. Og det samme søndag. Det bliver en kedelig weekend!

Nick tog afsted kl. halv syv, så da jeg begyndte at gå rastløs rundt i lejligheden fik jeg taget dagens ude-påklædning, og set lidt disney show hehe. Det er hundrede år siden jeg har set gamle mickey Mouse film så det fik jeg lige lyst til hehe.



(Hvor er det egentlig latterligt at lægge billeder ud af det man ser i tv, men ja, jeg gør hvad jeg har lyst til!!)


Desuden laver jeg lige lidt gratis reklame for nogle dior ting jeg har fået af en veninde, som er ambassadør for Dior. Produkterne er en privat gave, så hun aner ikke at jeg blogger om det.



Solpudderen til venstre hedder Matte SPF20 og er perfekt til hvis man lige mangler lidt kulør på kinderne her inden solen rigtig begynder at varme. Den giver en pæn og naturlig glød uden alt for meget farve. Anbefales kraftigt!

Stiften er sådan set en læbepomade med en smule farve og glimmer i. Den er ikke så naturlig i farven, men giver en god effekt hvis man blot vil fugte læberne, men gøre lidt ekstra ud af det . Derfor god til at tage med i byen. Den hedder Orange Ovation- High Shine, Spotlight Coral.

Den sidste ting er en fugtgivende creme/gel der kommer i en glaspumpe, der får den til at virke ret drøj og ekslusiv. Cremen er frisk og opkvikkende og bruges derfor mest om morgenen. Den er virkelig lækker at bruge, men allerede efter en uge, er det tydeligt at hele cremen er brugt inden så længe, selvom der kun bruges 2 pumpeslag pr gang. Den hedder HydrAction- Deep hydration sorbet gel.
Jeg vil slet ikke gætte på hvad produkterne har kostet, men jeg synes virkelig de er skønne. Jeg køber sjældent selv så dyre produkter, men nøjes med nivea og dove creme osv. pga. mit studie. Men hvis jeg havde pengene, havde jeg hvert fald købt pudderen og cremen mindst én gang til.

Til sidst får i lige et nattebillede jeg tog en aften jeg var ude at gå på broen. Jeg elsker jo aften/nattebilleder, men jpg-formen lader ikke det originale raw-billede komme til sin ret. Men det ligner godt nok.


Godnat derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar