fredag den 14. maj 2010

The time traveler's wife

Jeg er lige blevet færdig med at se denne film, og den var faktisk så god at jeg sad med en lille klump i halsen da den var færdig.

Det er lidt en chick flick, men også lidt et filosoferende drama, da den spekulerer i tidsrejser osv.

Den er virkelig god, romantisk og til tider meget sørgelig, men kan kun anbefales varmt.

Disse billeder fanger historien i store træk:


Desuden har jeg taget nogle billeder for nylig, som jeg regner med at lægge ind imorgen. Det er bare nogle stemningsbilleder...

Nu vil jeg i seng. Jeg skal op kl. 5.40...


Lige lidt aften-hygge-billeder jeg synes er smukke.

Desuden ville jeg da gerne have et soveværesle som dette (bortset fra det udstoppede dyr)....



og en træhytte som denne....

Billeder er snuppet fra Mi Confesions inspirationsblog

Nat nat herfra




GB: I just finished watching The Time Traveler's wife! A wonderful, dramatic but sad movie i clearly recommend everyone to see. The pictures recaps the story pretty well. The last two photos is just pics that i think are beautiful. I would like a bedroom and a tree hut respectively like that.

Nighty night everyone!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar