torsdag den 6. maj 2010

If only I was skinny...

så ville jeg vælte mig i playsuits! De er så fede!...... Til TYNDE folk! Og ja, jeg har altså prøvet sådan ca 128 af dem, og jeg ligner et telt i dem alle, fordi jeg har lidt ekstra på sidebenene. Problemet er at jeg elsker de playsuits der poser lidt omkring livet, men dette snit doesn't do anything good for my body;-) hehe. Jeg tager det hele med et gran salt, for jeg går sgu bare i noget andet i stedet for.

MEN jeg vil stadig pointere at disse sæt er vildt fede og jeg anbefaler dem gerne til andre:
Findes på topshop.com og missselfridge .com

Desuden er jeg på jagt efter en rigtig fed bodystocking jeg kan titte frem under halvgennemsigtige sommertoppe eller en lidt åbentstående skjorte. Dem fra topshop (igen) er nu dem der er fedest:


Jeg regner med at løbe ned i topshop imorgen og købe den øverste til højre imorgen, hvis de altså har den!

Og den har jeg tænkt mig at matche med et par af disse shorts fra samme butik:



Men indtil videre er min næste handling at putte mig under dynen. Jeg skal nemlig i skole kl. 8 imorgen. Ja det skal man åbenbart selvom man har afleveret sin BA;-)
Derefter skal jeg ud og kigge på to værelser som jeg beder til jeg får tildelt!

Men godnat for denne gang.



 GB- If I were skinny, I would wear a playsuit the entire summer! But I'm not, and thebaggy  playsuits do not do anything good for my body. So I'll just stick to the bodystockings found og topshop. I really want to buy the one in the upper corner to the right, if it is in store. I want to match it with one of the pairs of shorts beneath it.

But for now, I'm going to bed. Gotta get up early in the morning.

Sleep tight all

Ingen kommentarer:

Send en kommentar