torsdag den 20. maj 2010

Forever LouLou ...

er et nyt mærke jeg har fundet i Message. De laver mange forskellige men meget feminine ting både kjoler, toppe osv. Jeg fandt en kjole i butikken i dag som jeg skal have på til Helles fest på lørdag. Den er gennemsigtig, så jeg skal have en lang tubetop på indenunder.

Der er smukke folder foran ned langs kjolen og forneden folder den også rundt om, sådan at der kommer et ekstra lille 'skørt' som afslutning på kjolen.

Jeg tror jeg bliver rigtig glad for den... Også om 3 år.

Kjolen kostedekun 270,- da jeg får studierabat på 10%


Udover at jagte kjoler i 5 timer har pernille og jeg været på ´minimum, minus og superdry lagersalg (hvor vi fandt absolut intet!), spist is ved åen, gået tur nede i byen og spist kinesisk på min yndlingsrestaurant Kowloon, med fantastiske retter til 40kr!

Imorgen skal jeg ligge i botanisk have hele eftermiddagen sammen med dem fra uni, spille spil og nyde det gode vejr. Og bagefter skal jeg grille med pigerne fra gym. Så det bliver en skøn dag!

Jeg ved at Henk (min mors kæreste) også har fødselsdag imorgen, men da jeg ikke kan være to steder på én gang får han lige en hilsen herinde. Tillykke med fødselsdagen imorgen Henk! Og så får du selvfølgelig også et opkald og en gave!

Jeg vil i seng nu, for jeg skal til stram-op i fitness kl. 9 i håb om at kunne blive bare lidt klar til bikinien;-)

Hygge!




GB: Today I've spent the majority of my time chasing dresses all over the town with my friend. Finally i bought this black beauty from 'Forever LouLou' in Message. I will be wearing it on saturday at my friend's party. It's weired spending an entire weekend without my boyfriend, but that's how it is being with an army boy. Tomorrow I will be outside in the great weather with my friends all day.
But now, I'm off to bed 'cause I have to go to the training centre at 9am...

Nighty nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar