torsdag den 27. maj 2010

Damn!

Det kommer til at regne på søndag midt i jelling festivalen. Det er virkelig ærgeligt, for det er den dag der er det bedste musik, og derfor den dag jeg har købt billet til. Hm ville ønske vejret overrasker os og bliver lige så fantastisk som sidste år alligevel.

Men pga. prognoserne er jeg på jagt efter et par billige gummistøvler jeg kan tage med. Der var jo ingen grund til at købe nogle sidste år.

I dag kommer til at gå med at pakke til jelling, et vejledermøde med min BA-vejleder, en tur på biblioteket og fødselsdagsfest hos troels i aften. Vi har simpelthen købt den fedeste gave til ham, så jeg forventer at han bliver rigtig glad!

Imorgen skal jeg tidligt med toget hjem til nick for at ordne de sidste ting og skaffe et telt til weekenden. Tror bare vi kører i harald nyborg og køber noget billigt.
De andre drenge tager afsted idag, men det har jeg hverken billet eller lyst til.

Har betalt en halv måneds husleje i dag for at reservere det værelse jeg får fra d. 15. juni. Glæder mig så meget til at flytte!

NU vil jeg til vejledermøde.

Hav en god weekend


Fotograf: Anja Frers



GB: I have to get hold of some wellingtons for the festival I'm attending this weekend... since rain is on the program:-(  Moreover, today I'm going to meet my BA-supervisor, going to the library and enjoy a nice birthday party with the friends form college. I also have to pack for the weekend for which I'm still lacking the possession of a tent. Hmm, hope it's gonna work out despite the rainy weather.

I nice weekend to all!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar