torsdag den 3. juni 2010

cropped tees- Sommeren er her!

De korte t-shirts er tilbage! Jeg regner dog med at bruge dem i forbindelse med en top indenunder, for jeg synes stadig det er utjekket og mega 90'er at vise mave hehe...

Allesammen ville gå perfekt med et par slidte cowboy shorts, eller bare et par jeans


Jeg har ikke købt nogle, men regner med at klippe lidt i min gamle t-shirts.

Derimod har jeg købt en ny bikini, da elastikken i den gamle ikke længere kunne holde på noget som helst. Den nye kostede 80,- i h&m for hele sættet, og det er da til at overkomme.

Det er sættet helt yderst til venstre:




I dag skal jeg læse min BA opgave igennem for at få inspiration til hvad jeg skal sige til mit forsvar... Desuden kommer min far og hans kæreste på besøg af praktiske årsager. Min glasdør skal nemlig skiftes ud, og farmand har lovet at hjælpe;-) Tror vi ender med at bestille kinesisk mad eller noget andet nemt.

Imorgen skal jeg grille med pigerne fra gym, og det er jo altid så hyggeligt! Imorgen kommer maria også med, da hun er kommet hjem fra Skotland! Det bliver så godt.

Nu vil jeg ned i haven og ligge







GB: Just wanted to let you know that the cropped t-shirts are back for the summer. These are from Topshop.com. Furthermore, i bought a new swimsuit from h&m for only 80,- in total. Its the one furthest to the left in the picture.
Today my father is visiting me, mainly because he promised to help me fixing my door;-)
The rest of the day I'm going to read my own BA project again, to get inspired for what I'm gonna say at the oral exam. I'm so freakin' nervous!
Enjoy the beautiful weather!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar